Afgelopen weekend vond het Groot Belgisch Kampioenschap Gymnastiek plaats in de topsporthal te Gent. Tijdens dit spektakel -over 3 dagen gespreid- kon je het ALLERbeste van 8 disciplines in de Belgische Gymnastiek ervaren.
www.grootbk2026.be
Gymfinity mocht 3 ACRO teams afvaardigen en ze bewaarden duidelijk hun beste prestatie van het seizoen voor deze laatste wedstrijd!
Duo Noa & Eva (B 11-18j) behaalden een 3e plaats en BRONS. 💚💚💚🥉
Duo Amber & Luna (A 10-16j) behaalden een 8e plaats.💚💚💚🎖
Duo Bianca & Yara (B 11-17j) behaalden een 1e plaats en GOUD / Belgische Titel. 💚💚💚🥇🖤💛❤️






