Het afgelopen weekend waren onze gymnasten van ACRO Recrea aan de beurt om te schitteren in Breendonk tijdens het vierde en laatste tornooi van het seizoen!
En of ze geschitterd hebben! 💚💚💚
Gymfinity’s grootste groep gymnasten was met maar liefst 15 teams aanwezig om volgende medailles weg te kapen:
Nane & Maren (9-14j): GOUD🥇
Nette & Amelie (9-4j): BRONS🥉
Valentina & Kosiso (9-14j): BRONS🥉
Noémi & Louise (9-14j): BRONS🥉
Zoey, Elena & Doujeil (9-14j): GOUD🥇
Cilou, Jouhaina & Sofia (9-14j): ZILVER🥈
Noor & Iris (9-14+j): ZILVER🥈
Rainem & Kjella (9-14+j): ZILVER🥈
Lenne & Marloes (9-14+j): BRONS🥉
Elise, Mathilde & Kylie (9-14+j): GOUD🥇
Nona, Eva & Koval (9-14+j): ZILVER🥈
Helena & Lena (9-15j): BRONS🥉
Louise & Steffi (9-15+j): GOUD🥇
Jaklien, Nele & Emma (9-15+j): GOUD🥇
Kato, Janne & Annelies (9-15+j): ZILVER🥈















